Interval

INTERVAL - TRENING INTERWAŁOWY (65% - 85 (90)% HRmax)

Cel:

  • podniesienie wytrzymałości
  • trening wydolności układu krążenia
  • poprawa wydolności oddechowej
  • podniesienie progu mleczanowego

Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki w różnych konfiguracjach.
Dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningu.
Szybkie zmiany pozycji, duża intensywność, świetny trening wytrzymałościowy!!!
Tutaj naprawdę można się zmęczyć - to jedyny w swoim rodzaju trening wytrzymałościowy doceniany także przez profesjonalistów - kolarzy.

Interval to zmienność i intensywność w jednym.

Istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem. Oznacza to podnoszenie tempa/obciążenia, w zależności od rodzaju interwału, na okres ok. 30s. - 1 min (interwał intensywny) lub 2-6 min (interwał ekstensywny), po czym następuje aktywna regeneracja, której długość uzależniona jest od poziomu wytrenowania.

Bądź na bieżąco

Gym Factory News

starsze Aktualności »

Pracuj w Gym Factory

Pracuj w Gym

Nasi partnerzy

Darmowa wejściówka