GF Cross

Rozkład zajęć GF CROSS

 poniedziałek
18.09.2017
wtorek
19.09.2017
środa
20.09.2017
czwartek
21.09.2017
piątek
22.09.2017
sobota
23.09.2017
niedziela
24.09.2017
17:30
GF CROSS Norbert
17:30 - 18:30

Wolne miejsca:  15

GF CROSS Norbert
17:30 - 18:30

Wolne miejsca:  15

GF CROSS Kissya
17:30 - 18:25

Bez ograniczeń

18:30
GF CROSS Łukasz
18:30 - 19:30

Wolne miejsca:  15

GF CROSS Norbert
18:30 - 19:30

Wolne miejsca:  15

GF CROSS Norbert
18:30 - 19:30

Wolne miejsca:  15

Zarezerwuj zajęcia
19:00
BODY CHALLENGE gr. zamknięta
19:00 - 19:55

Bez ograniczeń

BODY CHALLENGE gr. zamknięta
19:00 - 19:55

Bez ograniczeń

19:30
BODY CHALLENGE gr, zamknięta
19:30 - 20:25

Bez ograniczeń

GF CROSS Norbert
19:30 - 20:30

Wolne miejsca:  15

GF CROSS Norbert
19:30 - 20:30

Wolne miejsca:  15

Zarezerwuj zajęcia
20:00
KETTLEBELLS Marcin
20:00 - 20:55

Bez ograniczeń

KETTLEBELLS Marcin
20:00 - 20:55

Bez ograniczeń

Wykonanie ćwiczeń cross następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W cross ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję. Cross bazuje na codziennym programie ćwiczeń, które wykonuje się w sposób określony, określoną ilość razy. GF Cross nie zna litości...

Trening polecany dla zaawansowanych.

GF CROSS Intro - zajęcia dla początkujących osób. Poznasz tu podstawy techniki wykonywanych ćwiczeń oraz system treningu.

Bieganie, podciąganie, pompki, przysiady czy brzuszki to podstawowy arsenał ćwiczeń. Oczywiście, można go urozmaicić o sztangę lub hantle, ale plany treningowe nigdy nie przypominają tych tradycyjnych, znanych z siłowni.

Należy jednak jasno podkreślić - GF Cross nie jest dla wszystkich. Wprawdzie można dopasować go indywidualnie, ale jeśli twoim celem jest maksymalny ciężar wyciskany na ławeczce, lub jeśli siłownia to dla ciebie miejsce spotkań ze znajomymi, na pewno nie polubisz tej formy. Trening ten nie jest również dla osób zupełnie początkujących oraz tych, które mają kłopoty z miażdżycą, układem sercowo-naczyniowym czy dużą otyłością.

Jeśli ogólna sprawność i zdrowie jest dla ciebie priorytetem, chcesz by twoje treningi były maksymalnie krótkie a zarazem skuteczne i lubisz wyzwania odnajdziesz się w GF Cross, niezależnie czy jesteś kobietą czy mężczyzną.

Ale to nie wszystko. GF Cross nie musi kojarzyć się wyłącznie z siłownią. Do takich treningów doskonale nadaje się miejska infrastruktura, las czy góry. Można wykorzystać gałęzie drzew, które sprawdzą się w roli drążka, schody czy duże nachylenie terenu, które utrudni bieg, poręcze do wykonywania pompek, kłody drzew lub duże kamienie, z którymi można robić przysiady lub potraktować je jako obciążenie do rzutów na odległość.

Tu ogranicza nas jedynie wyobraźnia i kreatywność. Priorytetem zawsze jednak powinna być intensywność i szybkość wykonywania ćwiczeń. Ważne by na każdym treningu dać z siebie wszystko i odrobinę więcej.

Istnieje 10 głównych fizycznych umiejętności, które determinują sprawność fizyczną Twojego organizmu

  • wydolność układu sercowo-naczyniowego i układu oddechowego - zdolność organizmu do gromadzenia, przetwarzania i dostarczania tlenu,
  • wytrzymałość - zdolność do przetwarzania, dostarczania, gromadzenia i zuużywania energii,
  • siła - umiejętność wykorzystania danej partii mięśni lub kombinacji kilku mięśni,
  • elastyczność - zdolność zwiększenia zakresu ruchów danej partii ciała,
  • moc - umiejętność użycia maksymalnej siły mięśni w jak najkrótszym czasie,
  • koordynacja - umiejętność kombinacji pojedyńczych schematów ruchów w jeden płynny,
  • zwinność - umiejętność zminimalizowania czasu między jednym ruchem a drugim,
  • równowaga - umiejętność kontrolowania środka ciężkości swojego ciała,
  • dokładność - umiejętność kontrolowania ruchu w danym kierunku,
  • szybkość - umiejętność zminimalizowania czasu pojedyńczego cyklu w ruchu złożonym z powtarzających się czynności.

GF Cross mówi o dążeniu do stopniowego rozwijania każdej (bez wyjątku) z wymienionych umiejętności. Trenując należy skupić się na wypracowaniu takich umiejętności, które pozwolą wykonać każde możliwe do wyobrażenia ćwiczenie. Sprowadza się to do tego, że musisz być przygotowanym na taką kombinację ćwiczeń, której możesz w ogóle nie znać. GF Cross zachęca do zakończenia z rutyną i wprowadzania do treningu wszystkich możliwych kombinacji ćwiczeń, Treningi powinny się różnić od siebie w jak największym stopniu.

GF Cross - opiera się na 3 fundamentach: trening funkcjonalny, intensywność i różnorodność. Trening funkcjonalny skupia się na złożonych ćwiczeniach, zbliżonych do codziennych czynności, nie na poszczególnych partiach mięśni jak biceps czy klatka piersiowa. Przykładowo siadanie, które wykonujemy kilkanaście razy dziennie jest zbliżone do przysiadu. Identycznie podnoszenie torby z zakupami z podłogi może odpowiadać ćwiczeniu które nazywamy martwym ciągiem.

Natura tak wykształciła człowieka, aby był w stanie wykonywać 3 rodzaje aktywności fizycznej, w zależności od długości ich trwania:

  • intensywne, charakteryzujące się bardzo dużym zaangażowaniem siłowym czynności, trwające do 10 sekund,
  • średnio intensywne aktywności trwające maksymalnie kilka minut,
  • mniej intensywne, lecz długotrwała czynności.

GF Cross propaguje rozwijanie każdej z wymienionych aktywności. Nie ma mowy o omijaniu żadnej z nich. Dlatego w treningu GF Cross znajdziemy ćwiczenia polegające na znanym z siłowych treningów wyciskaniu sztangi (wysoka intensywność, duży ciężar), średnio intensywnym ćwiczeniu przysiadów, brzuszków i podciągnięć po długodystansowe biegi i pływanie. Ideą GF Cross jest układanie treningów tak, aby wyżej wymienione ćwiczenia przeplatały się w różnej kombinacji.

Karnety na zajęcia GF CROSS

Bądź na bieżąco

Gym Factory News

starsze Aktualności »

Pracuj w Gym Factory

Pracuj w Gym

Nasi partnerzy

Darmowa wejściówka